Kennisseminar Klantbeleving
‘If you keep doing what you’ve always done….de kracht van vernieuwing, het nieuwe klantdenken’
Van klantgericht naar klantbeleving. Een stap met impact en bewezen succesvol, ‘van buiten naar binnen kijken’, maar wat betekent dat voor u, uw organisatie en uw werknemers? Wat betekent het voor uw manier van werken en uw klantcontacten?
Een masterclass van 2,5 uur waarin u de wereld van klantbeleving leert kennen en hoe u als organisatie, in uw branche écht het verschil kunt maken. Klantinzichten als basis voor een nieuwe manier van werken, met specifieke aandacht voor het onderbewuste. Klanten beslissen op emotie en rationaliseren achteraf. Krijg inzicht in deze nieuwe manier van kijken naar en werken met klanten. Met uiteraard volop aandacht voor u, uw branche en belangrijke klantvraagstukken. Met inspiratie als brandstof en praktische handvatten voor toepassing in uw organisatie met de 7x1 methode: ‘in 7 stappen naar een nieuwe manier van werken’. Een inkijkje in de laatste trends in dit vakgebied, in on-line ‘digital’ marketing en op social media gebied.
En om af te ronden met een doorkijkje naar de toekomst: de uitzendbranche en klantbeleving, wat staat u te wachten?
Locaties
Deze masterclass wordt op vier verschillende locaties in het land gegeven, te weten:
De exacte locaties worden later bekendgemaakt.
Kosten
De kosten van deze training bedragen € 195 exclusief BTW.
Duur
De masterclass vangt aan om 14.00 uur en eindigt om 16.30 uur.
Annuleringsvoorwaarden
Bij annulering voor 5 werkdagen voor aanvang van de workshop/seminar wordt 50% van de deelnamekosten gerestitueerd.
Bij annulering binnen 5 werkdagen voor aanvang bent u gehouden het totale bedrag aan de NBBU te betalen.
Privacystatement
Als u zich aanmeldt voor een cursus van de NBBU geeft u aan op de hoogte te zijn van ons privacystatement
Wilt u zich inschrijven voor een cursus? Ga met u muis over de regels en selecteer de gewenste cursus.